ДЭКРЭТ № 3 «ПРА СПРЫЯННЕ ЗАНЯТАСЦІ НАСЕЛЬНІЦТВА»:
ЯК ДАВЕДАЦЦА, ЦІ АДНЕСЕНЫ ГРАМАДЗЯНІН ДА НЕ ЗАНЯТЫХ У ЭКАНОМІЦЫ»
З мэтай інфармавання грамадзянаў пра знаходжанне іх у базе дадзеных працаздольных грамадзянаў, не занятых у эканоміцы, уведзена электронная паслуга - прадастаўленне звестак пра аднясенне грамадзяніна да не занятага ў эканоміцы.
Паслуга даступная з 1 снежня 2018 г.
Скарыстацца дадзенай паслугай грамадзянін можа толькі ў дачыненні сябе асабіста.
ШТО ТРЭБА ЗРАБІЦЬ?
Першы крок.
Атрымаць электронны лічбавы подпіс ці ўнікальны ідэнтыфікатар: логін і пароль.
-
1. Для атрымання электроннага лічбавага подпісу грамадзянін звяртаецца ў рэспубліканскі які сведчыць цэнтр ДзяржСКАК (дэталёвая інфармацыя па ссылцы) і праходзіць рэгістрацыю на Адным партале электронных паслуг паводле інструкцыі. Паслуга платная.
Дэталёвая інфармацыя па атрыманні электроннага лічбавага подпісу па ссылцы
-
2. Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзяніну трэба звярнуцца:
-
у службу «Адно акно» і падаць пашпарт. На падставе заявы фармуецца асабісты электронны кабінет грамадзяніна і выдаецца ўнікальны ідэнтыфікатар: логін і пароль;
-
у Нацыянальны цэнтр электронных паслуг па адрасе: г. Мінск, пр. Машэрава, 25, пам. 200, аддзел продажаў і абслугоўвання кліентаў. Рэжым працы: панядзелак-пятніца 8:00 - 19:00.
Тэлефон: +375 17 229 30 00 доб. 707
-
Унікальны ідэнтыфікатар выдаецца задарма.
Дэталёвая інфармацыя па атрыманні ўнікальнага ідэнтыфікатара па ссылцы
-
Другі крок.
Трэба аўтарызавацца на партале: ужыццявіць уваход у асабісты кабінет.
Аўтарызацыя ўжыццяўляецца згодна спосабу рэгістрацыі: з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара або з выкарыстаннем сродкаў электроннага лічбавага подпісу.
Трэці крок.
Пасля ўваходу ў асабісты кабінет грамадзяніну трэба выбраць паслугу 3.33.03 «Паданне звестак пра аднясенне грамадзяніна да не занятых у эканоміцы» і атрымаць адказ.
Дадаткова інфармуем.
Таксама для атрымання інфармацыі пра тое, ці ўтрымваюцца звесткі пра грамадзяніна ў базе дадзеных, можна звярнуцца ва ўвесь час дзейную камісію па каардынацыі працы па спрыянні занятасці насельніцтва па месцы Вашай рэгістрацыі з дапамогай тэлефанавання ці пісьмовага звароту, у тым ліку і на адрас электроннай пошты камісіі. Пры гэтым для ідэнтыфікацыі грамадзяніна трэба паведаміць свой ідэнтыфікацыйны нумар, а таксама іншую інфармацыю, што змяшчаецца ў дакуменце, што сведчыць асобу.